mobiles.lt

Autorius Tema: LG Chokolate  (Skaityta 10518 kartus)

Neprisijungęs smiriukas

Guru
SM|R1USz :) Įrašai: 3386 | Karma: +297/-11 | Lytis: Vyras
21 kreditai Žiūrėti inventorių Siųsti pinigus smiriukas
Tas, kuris primena veidrodį.. |
Ats.: LG Chokolate
« Atsakymas #20 Įrašytas: Sausio 17, 2007, 13:56 »
MANO MANYMU DAUG GERIAU D600, NES JEI TU JY IR SUGANDINSI GALESI NUNESTI BETKADA I TAISYKLA, O SU LG NZN KAIP TEN, BET GALI SU TAISYMU KILT PROBLEMU PVZ KAIP MANO DRAUGUJ BUVO SU NEC...   

Earlier today, I talked about the fact that some people hate the CAPS LOCK key. Well, Jeff D. posted the steps to turn the CAPS LOCK off in Windows XP and Server 2003, and I thought that I would repost them so that others who are not looking at the comments would benefit:

The other solution I've used is to simply change the cancellation of CAPS LOCK to be done with the Shift key instead. sO THAT i CAN'T ACCIDENTALLY DO THIS.

1. Control Panel | Regional and Language Options applet | Languages tab | Details button, which gets you to the "Text Services and Input Languages" dialog.
       2. On that page "Add" a second input language (you don't have to make it the default). The two (or more) I usually have installed are "English (Canada) - US" and "English (United States) - US". Once you've got more than one input language installed, the "Key Settings..." button becomes enabled: click it. That opens the "Advanced Key Settings" dialog. Right at the top you'll see:
       3. To turn off CAPS LOCK: [ ] Press the CAPS LOCK key
  • Press the SHIFT key

Voila! Now if you have accidentally hit the CAPS LOCK key, as soon as you start typing the next sentence, which presumably starts with a capital letter, you'll cancel the CAPS LOCK immediately.

Very cool.... thanks, Jeff!  ::)
CAPS LOCK as specialiai ijungiau...!  :P
  • Būna įvarių ir dažnokai kinta :cat:
Oh my Lord, tell me what I'm livin for.. || Hatters gonna hate. ;D || PARDUODU NAUDOTUS MOBILIUOSIUS TELEFONUS! :)

Neprisijungęs tadzikas

Naujokas
Įrašai: 12 | Karma: +0/-0
5 kreditai Žiūrėti inventorių Siųsti pinigus tadzikas
« Atsakymas #21 Įrašytas: Vasario 09, 2007, 17:44 »
Tai kas jame yra gero,gal kas zino?O gal aprasyma zinote kur jo ieskoti?Aciu
zjbs telefonas ir tiek
lengvas valdymas (zjbs sponsoriniai mygtukai)
lengvas
plonas
dizainas zjbs
mp3
nu krc zjbs

• SCNTSP

Neprisijungęs KT819GM

VIP narys
Įrašai: 2477 | Karma: +394/-0 | Lytis: Vyras
37 kreditai Žiūrėti inventorių Siųsti pinigus KT819GM
SCLAB
« Atsakymas #22 Įrašytas: Vasario 09, 2007, 17:50 »
:) SPONSORINIAI ... jo, geras telefonas. Luzta kaip nzn kas, SENSORINIAI klavisai pastoviai atsisako dirbt, ar tai turi maygyt 100 kart kad viena kart paspaust, sleifai trukineja kaip ir su E700 samsung buvo ir t.t. Zodziu, geras zaislas o ne telefonas.
I fear the day when the technology overlaps with our humanity. The world will only have a generation of idiots.
Albert Einstein

Neprisijungęs dina

Naujokas
Įrašai: 1 | Karma: +0/-0
0 kreditai Žiūrėti inventorių Siųsti pinigus dina
« Atsakymas #23 Įrašytas: Kovo 02, 2007, 21:08 »
kaip perkelti mp3 i si telefona