Kita > Geležis
Del MMTC
XPEH:
man tai daunai mttc biski sugadino mano tel (vilniuje) zodziu nunesiau k530 i garantini, ten pasirode kad jau ekranas neorigonalus ir nueme man garantija, na as ir nuejau namo nes pafik man tas defektas buvo, kai atejau ziuriu kameros ir meniu migtukas neveikia, tai zodziu "meistras" blogai buvo dangteli uzdejas :'(
YOO:
XPEH, na va tokiu atveju tai suprantu kad gali vadint kazkaip jau juos, ar net pasibart, bet reikia bartis konkreciai jau ant to kas padare, o ne ant tos mergaiciukes, kuri tik sedi ne po dielu.. :)
anteas:
--- Citata iš: YOO Gegužės 29, 2009, 08:22 ---Na viskas normalu, neturi pas save koloneliu uzsako is Nokija sandeliu , gauna ir pakeicia. Manau tikrai ne viskas nuo MTTC priklauso, pirma reikia ziuret kas yra pas juos sandelyj, po to Nokijos garantiniuos sandeliuos, po to del tavo vienu koloneliu iskart nepuls siusti, gal daro siuntimus kas antra savaite ar pan. Beda ta kad dauguma klientu nesuka per daug galvos ir nesupranta kaip viskas vyksta ir neturi mandagumo ir eina akiu draskyt, bet jei pasuktu smegenine, tai suprastu kad na ne viskas nuo to mttc priklauso, o nuo to blondines visiskai niekas nepriklauso, nes ji tik kokia administratore, kuri priima ir grazina garantinius ir ji ne neuzsakineja tu koloneliu is sandeliu, jie teisus ir istatymiskai, nes yra parasyta per protinga termina pataisyt, ir klausk ko nori, menesis ar du yra tikrai protingas terminas. Gal tokiems klientams atrodo kad jie pasaulio bambos ir cia va visi pries juos nusistate, specialiai ju vienu koloneliu nekeicia... o is tikruju klientai visi aptarnaujami vienodai ir stengiamasi del klientu, bent jau tokiuose centruose, ir manau kaip tik leidzia technines salygos, tai iskart viskas keiciama bei taisoma.
Kad nesusidarytumet nuomones kad gal dirbu MTTC tai tikrai ne, as net siunciu klientu garantinius i ta MTTC (nors neprivalau ta daryt), tai lyg ir pats tureciau buti pries juos nusiteikes nes turiu laukt, ateina pikti zmones, nors as jiems gero darau, bet jie man priekaistus islieja , ir zinau kiek viskas uztrunka, ir prisiziuriu kvailu ir buku zmoniu sociai :)
--- Baigti citatą ---
na is tikruju gal ir tiesa pasakei, bet apie tas "pasaulio bambas" as ,asmeniskai, nesutinku. pacia pirma diena kai ja gauvau, po 2-3 pajungimu prie telefono jau negrojo , ir atrodo visai nauja buvo:) na, gerai, pasitaiko ir fufliaku :)bet jau ir prasidejo ir antras menuo , o as josios net normaliai nesu patures :) na viendzo , nepykit , bet manau kad klientus reikia geriau informuot , kas buvo per problema ir , svarbiausia ,kada ji bus pasalinta , o ne palikt zmones laukti ir manyti kad juos pamirso :)
1525:
--- Citata iš: anteas Birželio 02, 2009, 21:35 ---
--- Citata iš: YOO Gegužės 29, 2009, 08:22 ---Na viskas normalu, neturi pas save koloneliu uzsako is Nokija sandeliu , gauna ir pakeicia. Manau tikrai ne viskas nuo MTTC priklauso, pirma reikia ziuret kas yra pas juos sandelyj, po to Nokijos garantiniuos sandeliuos, po to del tavo vienu koloneliu iskart nepuls siusti, gal daro siuntimus kas antra savaite ar pan. Beda ta kad dauguma klientu nesuka per daug galvos ir nesupranta kaip viskas vyksta ir neturi mandagumo ir eina akiu draskyt, bet jei pasuktu smegenine, tai suprastu kad na ne viskas nuo to mttc priklauso, o nuo to blondines visiskai niekas nepriklauso, nes ji tik kokia administratore, kuri priima ir grazina garantinius ir ji ne neuzsakineja tu koloneliu is sandeliu, jie teisus ir istatymiskai, nes yra parasyta per protinga termina pataisyt, ir klausk ko nori, menesis ar du yra tikrai protingas terminas. Gal tokiems klientams atrodo kad jie pasaulio bambos ir cia va visi pries juos nusistate, specialiai ju vienu koloneliu nekeicia... o is tikruju klientai visi aptarnaujami vienodai ir stengiamasi del klientu, bent jau tokiuose centruose, ir manau kaip tik leidzia technines salygos, tai iskart viskas keiciama bei taisoma.
Kad nesusidarytumet nuomones kad gal dirbu MTTC tai tikrai ne, as net siunciu klientu garantinius i ta MTTC (nors neprivalau ta daryt), tai lyg ir pats tureciau buti pries juos nusiteikes nes turiu laukt, ateina pikti zmones, nors as jiems gero darau, bet jie man priekaistus islieja , ir zinau kiek viskas uztrunka, ir prisiziuriu kvailu ir buku zmoniu sociai :)
--- Baigti citatą ---
na is tikruju gal ir tiesa pasakei, bet apie tas "pasaulio bambas" as ,asmeniskai, nesutinku. pacia pirma diena kai ja gauvau, po 2-3 pajungimu prie telefono jau negrojo , ir atrodo visai nauja buvo:) na, gerai, pasitaiko ir fufliaku :)bet jau ir prasidejo ir antras menuo , o as josios net normaliai nesu patures :) na viendzo , nepykit , bet manau kad klientus reikia geriau informuot , kas buvo per problema ir , svarbiausia ,kada ji bus pasalinta , o ne palikt zmones laukti ir manyti kad juos pamirso :)
--- Baigti citatą ---
na bet usprask jie nei pardaineja nei gamina tas kolones, tiesigo jiems paskirtas to operaotiruas tefonu garnaitnis aptvarnavimas.. ;)
anteas:
--- Citata iš: 1525 Birželio 02, 2009, 21:52 ---
--- Citata iš: anteas Birželio 02, 2009, 21:35 ---
--- Citata iš: YOO Gegužės 29, 2009, 08:22 ---Na viskas normalu, neturi pas save koloneliu uzsako is Nokija sandeliu , gauna ir pakeicia. Manau tikrai ne viskas nuo MTTC priklauso, pirma reikia ziuret kas yra pas juos sandelyj, po to Nokijos garantiniuos sandeliuos, po to del tavo vienu koloneliu iskart nepuls siusti, gal daro siuntimus kas antra savaite ar pan. Beda ta kad dauguma klientu nesuka per daug galvos ir nesupranta kaip viskas vyksta ir neturi mandagumo ir eina akiu draskyt, bet jei pasuktu smegenine, tai suprastu kad na ne viskas nuo to mttc priklauso, o nuo to blondines visiskai niekas nepriklauso, nes ji tik kokia administratore, kuri priima ir grazina garantinius ir ji ne neuzsakineja tu koloneliu is sandeliu, jie teisus ir istatymiskai, nes yra parasyta per protinga termina pataisyt, ir klausk ko nori, menesis ar du yra tikrai protingas terminas. Gal tokiems klientams atrodo kad jie pasaulio bambos ir cia va visi pries juos nusistate, specialiai ju vienu koloneliu nekeicia... o is tikruju klientai visi aptarnaujami vienodai ir stengiamasi del klientu, bent jau tokiuose centruose, ir manau kaip tik leidzia technines salygos, tai iskart viskas keiciama bei taisoma.
Kad nesusidarytumet nuomones kad gal dirbu MTTC tai tikrai ne, as net siunciu klientu garantinius i ta MTTC (nors neprivalau ta daryt), tai lyg ir pats tureciau buti pries juos nusiteikes nes turiu laukt, ateina pikti zmones, nors as jiems gero darau, bet jie man priekaistus islieja , ir zinau kiek viskas uztrunka, ir prisiziuriu kvailu ir buku zmoniu sociai :)
--- Baigti citatą ---
na is tikruju gal ir tiesa pasakei, bet apie tas "pasaulio bambas" as ,asmeniskai, nesutinku. pacia pirma diena kai ja gauvau, po 2-3 pajungimu prie telefono jau negrojo , ir atrodo visai nauja buvo:) na, gerai, pasitaiko ir fufliaku :)bet jau ir prasidejo ir antras menuo , o as josios net normaliai nesu patures :) na viendzo , nepykit , bet manau kad klientus reikia geriau informuot , kas buvo per problema ir , svarbiausia ,kada ji bus pasalinta , o ne palikt zmones laukti ir manyti kad juos pamirso :)
--- Baigti citatą ---
na bet usprask jie nei pardaineja nei gamina tas kolones, tiesigo jiems paskirtas to operaotiruas tefonu garnaitnis aptvarnavimas.. ;)
--- Baigti citatą ---
zinau:) bet cia operatorius ne prie ko