Kita > Geležis |
Apie darbą MTTC (garantiniam mob. telefonų servise) |
<< < (2/4) > >> |
ConnectIT:
--- Citata iš: YOO Balandžio 06, 2011, 08:38 ---Aisku reikia nepamirst kad jiems uz visus taisymus moka telefono gamintojas :) Bet as sia tema norejau pasakyt kad tiesiog nepasitaike ne vieno atvejo kad MTTC prisigalvotu kad telefono remontas negarantinis, nors is tikruju buna garantinis. Bent jau taip daugumai zmoniu atrodo :) Prisiklausai tu zmoniu fraziu: "tikrai negavo drėgmės" "tikrai neišlaužiau" "tikrai neišmečiau".... ir t.t. :) --- Baigti citatą --- Pagrinde su jais dvi problemos. Kaip tu ir minėjai, taiso-nedataiso, o kita kad laukt reikia ilgai ir pakaitinį telefoną ne visada gauni. Dėl garantinio/negarantinio aš tiek nesusidūręs, kad galėčiau kažką aiškinti šia tema, bet sutik, kad nėra sudėtinga nieko nesuprantančiam klientui paaiškinti, kad telefonas negarantinis ir kad jie jo netaisys. Tiesiog vienaip jie elgiasi su partneriais ir kitaip su privačiais asmenimis. O ir meistras, kaip ir kiekvienoje firmoje, vienas žioplas gali būti, o kitas kruopštus. Iš čia ir tos prieštaringos nuomonės kyla apie paslaugų kokybę. :) |
KT819GM:
Nepamirskim aparatu kiekio, kartais kruopstumui nebepakanka laiko. O del paaiskinimo, kad garantinis ar ne ... hm, yra atveju kai zmogus pasikeicia lcd ir po keletos valandu atejes rodo ji suduzusi, bei teigia kad tikrai nenukrito ir neprispaude (paskutinis atvejis iphone 3gs). Pas mus per diena priimama nemazai telefonu, bet isivaizduoju kad tas kiekis lasas juroj kuriuos apdoroja MTTC. |
ConnectIT:
Pasiskaičius temą "Linksmybes mobiliu remonto imonese :)" aš negaliu netikėti tuo, ką tu sakai kad ir apie ekraną. Tik tokiose įmonėse kaip MTTC sėdi sekretorė su atitinkama kvalifikacija ir tokius su savaime dūžtančiais ekranais siuntinėja ant trijų raidžių. Taip netrukdomas meistras, nei dėl pokalbio garso lygio pakėlimo per UI, nei dėl kitų per telefono meniu išsprendžiamų dalykų. Kuo mažiau fake gedimų, tuo daugiau pas meistrus laiko kruopštumui. O tada galima ir negarantinius telefonus garantiškai remontuoti, gaunant pelną iš gamintojo be visokių ginčų, kurie būna su klientu. :) |
YOO:
Su mumis elgiasi kaip ir su visais klientais. Mes tiesiog kadangi prekiaujam garantiniais telefonais, tai ir klientu patogumui sudare su MTTC sutarti, nors mes pelno ne cento negaunam. Del to kad negaunam, tai jokiu ir pakeitiniu aisku neduodam. Ir tokiu kaip mes imoniu yra ne viena, todel kitose imonese isvis ju net neduoda. |
ConnectIT:
Kodėl jūs neduodat tai viskas aišku. Bet jei centrinis servisas (Algirdo g. 25, Vilnius) tokią paslaugą teikia (nesigilinau, ar su gamintoju susitarę, ar su klientu), tai turi skirti prioritetus ir jei klientui mažiausiai mėnesį garantinio telefono negrąžins (nes meistras atostogauja), tai nei gedimas, nei meistro atostogos nėra kliento kaltė. Ar ne taip? |
Navigacija |
Pranešimų sąrašas |
Kitas puslapis |
Ankstesnis puslapis |