Telefonų modeliai > HTC |
Htc smart problemos |
<< < (4/9) > >> |
esnyper:
--- Citata iš: 3uprojektai Birželio 11, 2011, 12:41 ---Bet ar pardavėjui naudinga kelis kartus prekę taisyti savo lėšomis? --- Baigti citatą --- Nuo kada pardavėjas (šiuo atveju Omnitel) tvarko garantinius telefonus už savo lėšas??? Nebūna taip ;) |
Simply_Awake:
O del prastumimo tai zinant, kad uz kai kurios telefonus darbuotojams suteikiamos premijos (tuos telefonus kurie "neina"). Tai prastumt galima ir labiausiai jums netinkancia preke. Pvz mobili linija uz tai duoda 20-100lt maximos kupona |
3uprojektai:
--- Citata iš: esnyper Birželio 11, 2011, 14:46 --- --- Citata iš: 3uprojektai Birželio 11, 2011, 12:41 ---Bet ar pardavėjui naudinga kelis kartus prekę taisyti savo lėšomis? --- Baigti citatą --- Nuo kada pardavėjas (šiuo atveju Omnitel) tvarko garantinius telefonus už savo lėšas??? Nebūna taip ;) --- Baigti citatą --- Aš galvojau, kad siuntimą taisymui apmoka jie |
ConnectIT:
--- Citata iš: 3uprojektai Birželio 12, 2011, 20:39 --- --- Citata iš: esnyper Birželio 11, 2011, 14:46 --- --- Citata iš: 3uprojektai Birželio 11, 2011, 12:41 ---Bet ar pardavėjui naudinga kelis kartus prekę taisyti savo lėšomis? --- Baigti citatą --- Nuo kada pardavėjas (šiuo atveju Omnitel) tvarko garantinius telefonus už savo lėšas??? Nebūna taip ;) --- Baigti citatą --- Aš galvojau, kad siuntimą taisymui apmoka jie --- Baigti citatą --- Tai blogai galvojai, nes garantinį aptarnavimą įrangai atlieka gamintojas arba jo įgaliotas techninio aptarnavimo centras, o ne pardavėjas. Gamintojas gamina ir atsako už gedimus garantiniu laikotarpiu, o pardavėjas prekiauja. |
3uprojektai:
Supratau, vis tiek nieko beveik neprarandu, gal šį kartą pataisys, išsiuntinėjau visur kur tik galėjau informacija apie gedimus :) nors į htc.com rašau tai jau nuo vasario... |
Navigacija |
Pranešimų sąrašas |
Kitas puslapis |
Ankstesnis puslapis |