Ne į temą > Kita

eBay

Puslapiai: << < (5/29) > >>

Viliz:

O kaip kelti DISPUTE CLAIM paypale ? pirkau is dealextreme.com ir del bugo kazkokio jie negavo mano pirktu prekiu saraso, todel reikia juos informuoti ir panasiai, o skaiciau ju paciu forume, kad zmones laukti turi savaitem kol jie atraso i tuos laiskus.

Wyshniukas:

Jeigu jie negavo sąrašo, tai tiesiog Cancel padaryk savo užsakymui ir viskas. Tokiu atveju, jie turės padaryt Refund. Bet jei esi padaręs užsakymą, jie turi turėt sąrašą.
Kitas variantas yra kad padarei užsakymą, bet nebuvo pinigų nuskaičiavimui, todėl visas užsakymas nepavyko toliau.
Dėl Dispute Claim - galima daryt, bet pirma susisiek su DX, jie gal pirmesni pasiūlys pinigų grąžinimą (jei iš vis toks buvo padarytas). Jeigu matai kad sunkiai kas vyksta, iškelk Dispute Claim, palauk savaitę kol sureaguos, o jei nieko nesigaus, tada jau rimtai Claim padaryk. Tada jau PP aiškinsis ir tikriausiai tavo pusei bus nusvertas nuosprendis grąžinti pinigus.

Zaaza:

Neskaiciau senesniu zinuciu, nes degantis reikalas:
kai atidarai dispute ar deadline nusikelia? Manasis kovo 27, tai bijau, kad nesusitarsiu per tiek (neatsiunte per du menesius, kaltina pasta). I laiskus atraso.
O beje - jei pirkau tris prekes su combinate shipping ar reikia tris disputus kelti?

Wyshniukas:


--- Citata iš: Zaaza  Gegužės 24, 2008, 17:05 ---Neskaiciau senesniu zinuciu, nes degantis reikalas:
kai atidarai dispute ar deadline nusikelia? Manasis kovo 27, tai bijau, kad nesusitarsiu per tiek (neatsiunte per du menesius, kaltina pasta). I laiskus atraso.
O beje - jei pirkau tris prekes su combinate shipping ar reikia tris disputus kelti?

--- Baigti citatą ---

Tau jau reikia Claim iškelti. Ten yra funckija PayPal, paieškok...ji tipo iš Dispute perkelia į Claim ir tada per mėnesį PayPal bando išsiaiškinti ir paskui kažkurio pusei nuosprendį duoda :D O pardavėjo koks feeback'as? Geras, koks procentas? Dėl CS: jeigu pirkai viską iš jo, tai užtenka vieną iškelti Dispute. Dispute padaromas visam užsakymui, taip kad daugiau jų nereikia daryt.

Zaaza:


--- Citata iš: Wyshniukas  Gegužės 24, 2008, 17:36 ---
--- Citata iš: Zaaza  Gegužės 24, 2008, 17:05 ---Neskaiciau senesniu zinuciu, nes degantis reikalas:
kai atidarai dispute ar deadline nusikelia? Manasis kovo 27, tai bijau, kad nesusitarsiu per tiek (neatsiunte per du menesius, kaltina pasta). I laiskus atraso.
O beje - jei pirkau tris prekes su combinate shipping ar reikia tris disputus kelti?

--- Baigti citatą ---

Tau jau reikia Claim iškelti. Ten yra funckija PayPal, paieškok...ji tipo iš Dispute perkelia į Claim ir tada per mėnesį PayPal bando išsiaiškinti ir paskui kažkurio pusei nuosprendį duoda :D O pardavėjo koks feeback'as? Geras, koks procentas? Dėl CS: jeigu pirkai viską iš jo, tai užtenka vieną iškelti Dispute. Dispute padaromas visam užsakymui, taip kad daugiau jų nereikia daryt.

--- Baigti citatą ---

99,7  va tas ir glumina. Db atrase, kad pas juos kazkokia svente ir pastas dirbs tik antradieni, o antradieni deadline. Tai ar dar antradieni galeciau ta claim pasirinkt?
Pirkau tris prekes is jo ir va tai tau...
Tose funkcijose nelabai gaudaus, mat anglu zinios tik susikalbet, o ne sudetingas taisykles skaityt :/

Puslapiai: << < (5/29) > >>

Eiti į pilną versiją