mobiles.lt forumas

Telefonų modeliai => Nokia => Kiti => Temą pradėjo: ConnectIT Birželio 17, 2014, 16:22

Antraštė: Zune video sinchronizavimo problema
Parašė: ConnectIT Birželio 17, 2014, 16:22
Gal kažką kartu sugalvosim, nes vienas jau viską išbandžiau, ką sugalvojau ar išsigooglinau. Telefonas Nokia Lumia 800, sinchronizuojamas su Microsoft Zune programa perkelia iš telefono į kompiuterį nuotraukas ir muziką, tačiau telefonu filmuotų video neperkelia. Jie lieka "Not added to collection" sąraše:

Can't sync
An error occurred when connecting to the server. The security information from the server couldn't be validated.
To see if there's more information about this error, click Web Help (http://www.xbox.com/en-US/Live/Partners/Zune?mpver=4.8.2345.0&id=C00D11E4&contextid=0&originalid=800C000E&locale=en-US).

Error code
C00D11E4 (800C000E)


Bandžiau:

1. Zune - Settings - Software - File types (pažymėjau visus "...to play by default");
2. Įtraukiau visus su Zune susijusius EXE į Windows ir AV ugniasienių išimtis;
3. Įdiegti paskutiniai Windows saugos (ir apskritai visi) naujinimai, atnaujintos USB tvarkyklės;
4. Sukūriau naują katalogą vietoj standartinio Zune (Windows) Library katalogo;
5. Variantas su registro redagavimu, kai telefonas atvaizduojamas "My Computer" lange netinka, nes nepatogus vartotojui.

Gal esate susidūrę su šia problema ar tiesiog turite idėjų? :)
Antraštė: Ats: Zune video sinchronizavimo problema
Parašė: ConnectIT Birželio 17, 2014, 18:07

Jau išsisprendžiau šią problemą Error code C00D11E4 (800C000E), nors šiaip žiauru, kad pilnas googlas "nulinkusių" Microsoft Support linkų, o veikiantys tik ratais vedžioja.

Sprendimas, jei nesinchronizuoja video:


Jei jei nesinchronizuoja nuotraukų: