Telefonų modeliai > HTC |
Htc smart problemos |
<< < (5/9) > >> |
ConnectIT:
--- Citata iš: 3uprojektai Birželio 13, 2011, 20:16 ---Supratau, vis tiek nieko beveik neprarandu, gal šį kartą pataisys, išsiuntinėjau visur kur tik galėjau informacija apie gedimus :) nors į htc.com rašau tai jau nuo vasario... --- Baigti citatą --- Prarandi. Nusiperki daiktą ir negali juo naudotis. Juk mokėjai pinigus ne tam, kad jis voliotųsi garantiniuose. Todėl ir yra įstatymas (politika), kad per protingą laikotarpį arba iškart pastebėjęs, jog prekė tau netinka, nepatinka, turi trūkumų, defektų, tu turi visišką teisę grąžinti ją pardavėjui ir išsirinkti kitą tokios pat vertės prekę arba reikalauti grąžinti pinigus. Kažkur skaičiau, kad jei daiktas tris kartus pateko į garantinį arba praleido jame tam tikrą laiką, tau turi būti keičiamas nauju daiktu. Bet čia greičiausiai ne visi gamintojai ir ne visi techninio aptarnavimo centrai laikosi šios taisyklės. |
3uprojektai:
įdomu kaip su telefono verte, kai pirkau buvo 600lt, o dabar jau 300lt tai kuri vertė skaitytųsi keičiant? Beje, telefonas pirktas su sutartimi už 1lt. O sakau, kad nieko neprarandu beveik, nes mano senasis telefonas geresnis už šitą htc. |
ConnectIT:
Jei telefonas pirktas su sutartimi už 1 Lt, tada labai abejoju ar kažko pasieksi. Čia viskas priklauso nuo operatoriaus malonės. Jei moki įtikinamai kalbėti, tai eik ir tarkis. Bet nepamiršk, kad pasirašei sutartį, kur smulkiomis raidėmis įmantriai parašyta: JEI GALI SKAMBINTI - TELEFONAS GERAS IR PRETENZIJŲ NEGALI BŪTI. Operatorius viską permeta ant garantinio aptarnavimo centro pečių, o jie gali remontuoti tol, kol nepasibaigs garantinis laikotarpis. Skųskis HTC atstovams, rašyk oficialius raštus, tarkis su garantinio aptarnavimo centru ir tik tokiu keliu pasieksi, kad tau tą aparatą pakeistų kitu. |
3uprojektai:
Sutartyje nemačiau kažko panašaus į tai, kad jei telefonas skambina jis geras. HTC rašau, jie tik konsultuoja jei nemoki o ne spendžia tokias problemas. Garantiniame yra parašyta, kad gamintojas garantuoja, kad pirkimo metu gaminys neturi jokių medžiaginių ar gamybinių defektų. Perkant programinės įrangos defektai tikrai buvo. O telefonas tai tik vaizdžiai už 1lt, kas mėnesį mokamas telefono ar kažkokių paslaugų už telefoną mokestis... |
ConnectIT:
--- Citata iš: 3uprojektai Birželio 14, 2011, 13:25 ---Sutartyje nemačiau kažko panašaus į tai, kad jei telefonas skambina jis geras. --- Baigti citatą --- Parašyta, tik įmantriai. --- Citata iš: 3uprojektai Birželio 14, 2011, 13:25 ---HTC rašau, jie tik konsultuoja jei nemoki o ne spendžia tokias problemas. --- Baigti citatą --- Reiškia ne ten rašai. --- Citata iš: 3uprojektai Birželio 14, 2011, 13:25 ---Garantiniame yra parašyta, kad gamintojas garantuoja, kad pirkimo metu gaminys neturi jokių medžiaginių ar gamybinių defektų. Perkant programinės įrangos defektai tikrai buvo. --- Baigti citatą --- Tu to negali įrodyti, o jie tik įsipareigojo tau jį taisyti iki pažaliavimo (jei nepataisomas - laikyti ant lentynos), bet ne pataisyti. --- Citata iš: 3uprojektai Birželio 14, 2011, 13:25 ---O telefonas tai tik vaizdžiai už 1lt, kas mėnesį mokamas telefono ar kažkokių paslaugų už telefoną mokestis... --- Baigti citatą --- Tai nieko nekeičia. Imdamas telefoną už litą tu pasirašai sutartį su velniu parduoti jam savo sielą, taigi pralaimi bet kokiu atveju. |
Navigacija |
Pranešimų sąrašas |
Kitas puslapis |
Ankstesnis puslapis |